Merhaba, eczacı önerisiyle metsil damla kullanmaya başladık. Bebeğim 1 ay 3 haftalık. Karnı çok şiş oluyordu, uykuya dalamıyor dalsa da kısa sürede uyanıyordu, sallamak da kâr etmemeye başlamıştı. Çok uykusu var ama uyuyamıyor sürekli ayakları kendine doğru çekiyor geriniyor kıpır kıpır. Uyuyamadığı için çok huzursuz hep ağlayarak uyanıyor. Başlarda metsil işe yarıyor gibiydi rahatlamıştık geceleri uyuyordu. Ama artık etkisini yitirmiş olabilir mi? Yaklaşık iki haftadır kullanıyoruz. Bütün sorunlarımız geri geldi resmen. Bi yandan da acaba ikinci ay atağı mı diye düşündüm ama bilemiyorum. Tavsiyeleriniz var mıdır? Günde 4 kere 8-10 damla civarı kullanıyoruz.