LadyGaddar ana öğünleri o şekilde ara öğünleri öyle değil demiştim aslında başta. O dediklerinizi de verdim kayısı, armut, kabak, zeytinyağı, elma, avokado, yulaf.. Ne tavsiye ettilerse yaptım. Hatta doktora bunları yapmama rağmen kabız olması normal mi dedim. Bana formül mamayı artırmamı söyledi. Formül sabah ve gece veriyordum zaten.formülü artıracağıma normal öğünlerinden bazılarını sıvılaştırdım sadece. Buna asla yapılamaz bişey gibi yaklaşılması tuhaf. Kolayına kaçan bir anne gibi algılanması daha tuhaf. Yalnız başına çocuk yetiştiren ve her şeyden çocuğu için uzaklaşan anneleriz hepimiz. Ama sosyal medyada insanlar yüzyüze olsa daha kibar söyleyecekleri şeyleri daha kaba söyleyebiliyor.