Kızlar merhaba ben doğumdan 7.5 ay sonra geçen ay regl oldum. Normalde regllerim 5 gün kadar sürerdi ama bu 3 günde oldu bitti. Artık reglim başladığına göre bu ayın 3ünde tekrar olmam gerekiyordu fakat hala gelen giden yok 🤷🏻♀️ hamile falan olmiyim diye 4 gün arayla iki kere test yaptım onlar da negatif. Böyle bir şey gelen var mı başına?