seymabaltaci Merhaba sabaha karşı uyku sersemliğiyle bebeğimin altını değişmek istedim bezi önünden tuttum çektim çekerken pipisini de çekmişim ağladı sonra sustu şimdi ağlamıyor ve çişini yapıyor bunu yaşayan var mı çok korktum 😢
aslanseda seymabaltaci merhabalar hiç yaşamadık ama korkmayın bence hala canı acısa veya ondan hasarlı etki bıraksa ağlardı diye düşünüyorum
Hiilyuss seymabaltaci pipisi çekmekle acımaz muhtemlen tstislerini tuttunuz onlar hassastır acımıltır ağlamıştır
Minmini seymabaltaci ben de kaka var mı diye yandan çekip bakayım derken hayasını çekmiştim ağlamıştı yavrum ben de ağlamıştım hatta ama bir sıkıntı olmadı çok şükür anlık acımıştır öyle bi çekmeyle kolay kolay bi şey olmaz merak etmeyin💐
berrakmutlu seymabaltaci bir şey olmaz canım benimki 8-9 aylık olduğundan beri kendi tutup çekiyor her seferinde😂 o hisse yabancıdır anlamamıştır acıdıysa da ciddi bir şey olmaz geçmiştir çekmeyle bir şey olmaz
seymabaltaci aslanseda kesinlikle ben de öyle düşündüm doktora gitmek de istemedim sonuçta canı yansa aglamaya devam ederdi 🥺
seymabaltaci Hiilyuss çok üzüldüm kendime o kadar kızdım ki şuan görünürde hiçbir şey yok çişini de rahatlıkla yapabiliyor 🥺
seymabaltaci Çok teşekkür ederim şuan görünürde hiçbir şey yok ama başımdan aşağı kaynar sular döküldü gibi hissettim 🥺
seymabaltaci berrakmutlu ah ah anne olunca anlarsın derlerdi abartıyorlar derdim insan endişe edecek yer arıyormuş gerçekten 😄