elaanaz bizdw de bazen oluyor 11 aylık oğlum yemek falan çok yiyor ondan olabikir galiba bizimki yani erken aylarda hiç kabızlık yaşamadık biz günde iki üç kez rahatça yapardı şuan herşeyi yediği için bazen kabız olabiliyor zeytin yağı veriyorum bir çay kaşığı anında yapıyor kabızlık zor heleki bebekler için canları yaniyor günah mutlaka bı çözümünü bulun dokotrunza danışarak zeytin yağı verebilirsiniz bir çay kaşığı anında rahatlatıyor