wise Kızlar bebeğim 2 aylık olcak genelde 3 saate bir çalar saatle kalkıp besliyorum , siz kaç saatte besliyorsunuz ya da acıkınca kendileri uyanır mu?
happymomterk wise benim bebeğim de 50günlük. Ben 11-12gibi emziriyorum saat4e alarm kuruyorum tekrar. Zaten kendisi alarm çalmadan uyanıyor. Sonra sabah 6-7gibi uyanıyor tekrar
atlasimmm526_ Benim doktorundan artik uyandırma o uyanirsa emzir dedi. Bende kaldirmiyorum 4.30 da kendisi uyanıyor 😍 wise
ilay-mom Ben artık geceleri uyandırmıyorum o kendisi kalkıyor acıkınca doktor öyle dedi , az önce 2de uyandım mesela ve şimdi 2 ay 8 günlük bebeğim, doktorun size söylemesi lazımdı
umaykus598_ wise uzamış sarılığımız vardı onu atlatınca artık uyandırmıyorum gece besleyip uyutuyorum
heyeloben Ben 4. Ayına kadar gündüzleri 2 saatte bir geceleri 3 saatte bir emzirdim.. sanırım herkesin yolculuğu farklı
ChatGPTanne_ wise şuanda bende misal 3 te emzirdim 5 gibi süt vermeye çalıştım almadı 7 de kendisi kalktı 3 4 saatte bir kendisi uyanıyor 1 ay 23 günlüğüz
fundagb wise biz akşam 6 gibi uyuduk . Sonra 9:30 da yatağına götürdüm altını değişip emzirdim beşiğe yatırdım. 12 de uyandı sonra 2 gibi uyandı sonra 5te uyandı. Sonra 6.50 de uyandı şimdi emerken uyuyor. Haftaya 2 aylık olacak. Bazen 4-5 saat uyanmadığı oluyor o zaman mecbur altını açıp uyandırıp emziriyorum