Arkadaşlar oğlum 27 aylık ve 1 aydır acayip güzel konuşuyor bildiğiniz full sohbette ama konuşmaya başladıktan sonra inanılmaz yaramaz ve inanılmaz hareketli önceden ne kadar sakin bi çocuktu 1 haftadır resmen tanıyamıyoruz
Evde durmadan ordan oraya koşturuyor yapma dediğinizi inanılmaz bi şekilde tersini yapıyor sürekli oyuncaklarını fırlatıyor sağa sola ama ağlayarak bağırarak tutturarak değil tam tersi gülerek heyecanla yapıyor bunları evde 1 oğlum daha var biri lgs biri yks ye hazırlanıyor onları sürekli darlıyor ne yapacağımı şaşırdım
⅔ gündür de ben hariç herkese ismiyle hitap ediyor babasına abilerine falan ve bunu ısrarla yapıyor
Abileri salak demeyi öğretmiş bişey söylüyor arkasından hop hemen salak kelimesini yapıştırıyor
Ve geceleri inanılmaz geç uyuyor buna rağmen asla enerjisi bitmiyor
Tabi alt katta oturanlar da bundan rahatsızlık duyuyor bizde sürekli yapma koşma atlama dememize rağmen daha çok yapmaya başladı biraz önce eşimle konuşup onu daha az uyarmaya ve yaptıklarını sürekli dile getirmemeye karar verdik umarım başarılı oluruz ama 3. Çocuğum olmasına rağmen kendimi inanılmaz çaresiz hissettiğim zamanlar oluyor
Sanırım yeni nesil çocuklar eskilere göre çok fazla akıllı yani benim çocuklarımda öyle gibi
Neyse içimi döktüm uyuyabilirim 😂