Bebegimdebebegim Kızlar vajinal dogum sonrası idrar kaçıran var mı? Neredeyse 1.5 yıl oldu doğum yapalı ama hala bazen gülünce/sporda/ koşarken vs aniden damlalar seklinde kaçıyo ve asla tutamıyorum basına gelen var mı
Leylaa_ Bebegimdebebegim başıma gelmedi sezeryan doğum yaptım ama çevremde normal doğum yapanlardan duydum böyle idrar kacirdiklarini küçük bir operasyon ile duzeliyormus öyle söylediler bir araştırın isterseniz