Anneler iyi aksamlar oncelikle. Ogleden sonra kizim icin yogurt mayalamistim. Ilk defa tutmadı nedense. Boşa da gitsin istemiyorum. Şimdilik dolaba kaldırdım zaten sıvı kıvamda tutmadığı için. Size sorum, tutmayan yoğurttan lor yapan oldu mu. Hiç denemedigim için bilemiyorum da. Kolay mı acaba yapılması? Teşekkür ederim şimdiden