mucizeolsuun 7278 ay benimde hem kapsül hem normal çekilmiş kahve olarak kullacağım apartı var ama süt köpürtme manuel ona ses çıkarıyor ve zaman kaybı çocuklu bebe için uygun değil🤣
aylizinannesiiii 7278 airfryer aşırı abarttilar aldım çok beğendim ilk başta şimdi köşede bekliyor öyle 😆😆😆
Cicektebenimcicekligunlerde 7278 Fairy bulaşık tableti kokusu çok ağır.. Koltuklarım renginden sıkıldım.(Buna şükür) 😃 Ütü dayanmayan keten kiyafetler, Sürgülü gardrop dikkat etmeyince raydan çıkıyor..💃🏻😃
Alerjikrinit Mnbj123 ben mikrodalga gibi kullanıyorum o açıdan iyi değil mi ya buzluk poğaçacı ve böreğini çok güzel ısıtıyor
7278 rth net ya hiç beğenmiyorum hiç asla içime sinmiyor philips marathonun verdiği temizlik hazzını verirmi o
suheyla92 rth siz temizlik hastalari illa beliniz kopucak yoksa icinize sinmiyo 😅 Mis gibi temizliyor valla ben aldigimdan beri diger supurgenin yerini unuttum 😂
mahirm Mobilyalı bebek beşik. boşuna aldık çok az kulandık ve şimdi oda takımı almayı düşünüyoruz çok pişmanım aldığımıza.
serendipity16 7278 elektrikli tost makinesi hiç kullanmıyoruz normal ocak üstü elimiz ayağımız oldu mutfakta yerimde yok benim o yüzden üşeniyorum hep çıkartmaya bi de oyun halısı ya bebeğim hiç oyalanmıyor en fazla 5 dk
gulyuzlu serendipity16 tost makinesini ne zaman ve ne kadara aldınız? Markası ne acaba bende düşünüyorum da
rojda09 serendipity16 tost Makinesi yerine ne kullanıyorsunuz benim tost makinem yok fikir olsun diye
Deletedmom_215 Alerjikrinit bende çok seviyorum. Normal yağda kızartmak yerine patatesi ona atıyorum evim falanda batmıyor. Yada dolaptan biseyler çıkarıp ısıtmayı çok seviyorum.
Mnbj123 Alerjikrinit iyi olmazmı canım kalan yemekleri hamur işlerini hepsini ısıtıyorum bi biber közlüyor aynı mangal ımmmmm ayrıca diyette elim ayağım ama dediğim gibi temizlemesi ☹️
YorgunEbeviyen 7278 yemek masası birincide pişman oldum ikincisini aldım ikincisinde pişman oldum su ısıtıcı
Betelgeuse_ 7278 neden pişman olduğunuz? Ben de portafiltreli ve kapsüllü arasinda kalmistim. Portafiltreli aldim Kocaman blender aldım smoothie için. Istediğim gibi ogutemiyor çok uğraştırıyor ve çok yer kaplıyor keşke olmasaydım 😅
7278 Betelgeuse_ çünkü ben kapsül kahvesi sevmiyormuşum birde one öyle azıcık veriyor kahveyi nespresso aldım bide yeterince bence sıcak değil aslında sorun benim sütlü normal kahve seviyor olmammış 😬😬
kubra00k Bebeğime tahta beşik… içinden atlıyor artık ve kullanamıyorum . Boşyere almışım yerde yatıyor🤦🏼♀️🤦🏼♀️
alin12_ kubra00k bnm bebegim 9 aylik.tahta besik kullaniyorum.e bebegin bilinen modeli varya sallanan.3.aydan beri onu kullaniyoruz.ayaga kalkmaya basladigi zaman besigin kademesini en alta aldim.boyu kadar su anda.asagi sarkamiyor.sizinki seviyeli degil mi ? Belki ayarlamaliysa bu sekilde yapabilirsiniz ❤️
gzplt Kesinlikle ama kesinlikle evime fazladan aldığım eşyalar mesela misafir kahvaltı takımı gerçekten gerek çarkıymış hayır güzel bir kahvaltı takımı durumu kurtarıyor tezgah üstü baharatlık takımı onun yerine çekmece içi takım daha kullanışlı olabilirdi 🤷♀️
Deletedmom_215 7278 park yatak(içine koyunca cildiriyor), babybjorn ana kucağı(hiç binmedi), ama 4moms ilk 3 ay hayatımızı kurtardı onun sayesinde azıcık bizde dinleniyorduk 🤣 Karacanın bütün tencere takımları büyük pişmanlık.. aklıma bunlar geliyor 🌝
Deletedmom_215 Deletedmom_215 bir de katı meyve sıkacağı.. aşırı hevesle almıştık ama temizlemesi zor diye kullanmıyoruz koyduk kilere 😄 bir de xiominin hava temizleyicisini almıştık hiç sevmedik hemen sattık :D