damiiss 4 saat uyutmayim kusma , gözlerde kayma yok ise korkmayin ama mutlaka doktora götürün şimdi götururseniz 4 saat bekleticekler sizi gozetim altında ambulans doktor danışmaya bağlanip sorabilirisniz . Yaklaşık 15 gün once 3.5 yaşındaki kızım yatakdan düştü çok yüksek değildi ama boynunu incitmisti zaten yapılacakları biliyordum ama teyit etmek için aradım 112 yi onlarda aynı şeyi söyledi ertesi gün hastaneye gittim düştükten sonra bunları bunları yaptım dedim doktor yapılacak herşeyi yapmışsınız zaten bı kontrol için röntgen çekelim dediler boynu incinmiş deyip krem yazdılar