Kızlar herkese iyi geceler. Umarım hepimizin bebişleri mışıl mışıl uyur da bizler de uyuyabiliriz 🥱🥲
Kızım 4 aylık olucak, bu aralar hep tüm yumruğunu parmaklarını ağzına götürüyor hatta bazen öğürüyor bile bu yüzden. Önü de hep salyası aktığından ıslanıyor. Diş için erken gibi geliyor bana. Sizce ?