arven2024 Ya 9. Ay anneleri ne durumdasınız gündüz iki uyku yapıyor gayet güzel uyuyor ama gece bişeyler oluyo çocuğa saat başı kalkıyor ve gece 2 gibide uyanıyor 5 e kdr uyumuyor delirmek üzereyim
annebalim_ arven2024 bugün bende çıldırdım önüme gelene çattım bı sn durmuyo aglıyo uyumuyo bu ne yA 8 ay atak dedıler 9 ay ne yA
meliskuzeymom arven2024 yeminle aynıyız çocuğumu tanıyamıyorum gece bişeyler oluyor çocuğa 3 haftadır maffoldum çok korkuyorum hep böyle olcak diye