cahide007 4 aylık bebeğime yanlışlıkla külot bez almışım açmasaydım değiştirirdim fakat açınca farkettim bende kullanan varmı nasıl kullanışlı mı acaba giydirdim bakalım nasıl olucak
Mnli cahide007 biraz büyüdükten sonra kilot bez daha kullanışlı çünkü yatmıyorlar bez değiştirirken hemen kaçıyorlar ama sizin küçükmüş yine de bitene kadar kullanırsınız bişey olmaz
Sermec27 cahide007 bende öyle yanlışlıkla külot bez aldık kullanıyoruz ama çoğu zaman taşıyor hep üst değiştiriyorum az kaldı bakalım biraz daha idare edeceğim 1 hafta sürmez biter 🥰
serraninannesi06 Bende yanlışlıkla aldım kullanıyorum ama genelde evdeyken ve gündüzleri çünkü onların ust kısmı lastik kakası oraya gelince çıkıyor ve komple çıkarmak gerekiyor soğuk havalarda biraz zor