Kızlar merhaba. Kızım 17 aylık. Bu aralar sürekli çığlık atıyor, bağırıyor. Ama sürekli. Bir insan ağlarken bile çığlık atar mı benimki atıyor. Bugün artık sabrımı o kadar taşırdı ki en sonunda bende ona sesimi yükseltip bağırarak aldım odadan çıkardım. Bunu oyun sandı ve oyuna çevirdi. İyi bir şey mi yaptım kötü mü anlamadım. Bu çığlıktan nasıl kurtulacağız. Öyle normal bir çığlık değil ambulans sireni gibi çıkıyor sesi 😂😂