filizmom Kızlar bu suluktan Çok zor su geliyor ya. Çenem yoruldu deneme yapayım derken. O plastik şeyi çıkardım daha doğrusu Parçalarını kaynatırken eridi😅 buna rağmen bayağı bir zor normal mi bu?
JollyBaby filizmom Biz zor çekiyoruz. Bende denemistim ben çekemiyorum bebeğim.nasi çeksin dedim aa bide bakarım ki lıkır lıkır içiyor hatta tıkanıyor boğuluyor çok içince. bebekler güzel çekiyor emme refleksleri kuvvetli diye soylemislerdi inanmamistim
153s34 filizmom evet bizler icin zor ama bebekler icin degil 😂 memeden de igne ucu kadar bi yerden süt geliyor ama cuk cuk emiyorlar 😂😂
filizmom JollyBaby aynısını düşünüyorum ben zor çekiyorum bebeğim nasıl çeksin 😅 boşa para verdik diye söyleniyordum hatta ama herkes yapabiliyorlar diyor
asliica123 Dil ucuyla çekince gerçekten çok zor geliyor ama üst damağa geriye doğru oturunca çok rahat geliyor. Yani bebeklerin emme şekliyle çok uyumlu 😄 benim kızım munchkine geçince saha fazl şu icmeye başladı hatta.
asliica123 filizmom evet ilk başta dil ucuyla cektim zorlandım sonra damagima doğru getirince daha kolay oldu 😊 kızım pipetin dışarıda kalan kısmını komple ağzına alıp içiyor zaten 😄