2bebekli_1deli 24 yaşındayım 3.ye hamileyim. Özele kontrole gittim, doktorum “ Sen bunu da doğur doğumdan sonra bağlatalım” dedi.
Sağlık ocağındaki hemşire de yaşın küçük olduğu için bağlamazlar dedi. Doktorumla konuştum dedim. “O zaman eğer o doktor da doğum yaparsan doktorun bağlar öyle söylediyse” dedi