iremaydmr 5.ayımıza girdik çok şükür kolik ve gaz sancılarımız bitti. Allah tekrarını uzuuunnn bir süre yaşatmasın.. sancı çeken yeni annişlerine bol sabırlar diliyorum içimden geldi :)