gmz1991 Tas0525 bizde ilk 2 aylıkken gittik nörolojiye. 6 aylıkken de 40 yada 41di galiba. Hep alt sınırda dediler ultrason falan çekildi çok şükür normal cıktı. Şuan yaşına az kaldı yine sınırda ama büyüme devam ettiği sürece sıkıntı olmaz dediler. Boyu kilosu da az zaten minyon bi bebek. Inşallah siizn de hersey normal çıkar
simseklivekalpli Tas0525 kafa küçüklüğü mikrosefaliye işaret. Takilmalari normal ama mikrosefaliyi bir araştırın, çocuklara bakin, inanın olsa çoktan fark edilmişti zaten.
Tas0525 simseklivekalpli hepsini araştırdım aslında dr değilde ben çok takıldım sadece kafası küçük duruyor diğer motor becerileri hepsi iyi kilosunu toparlayamadı belki o yüzden baş cevreside büyümedi bilemiyorum ama mikrosefali olsa motor becerileri iyi olurmuydu sizce
simseklivekalpli Tas0525 olacağını sanmıyorum, aslında nereyi ne kadar etkilediğine bağlı olarak değişir (eğer varsa) ama çoktan bir işaret vermişti olsaydı hastalık. En yaygın olarak nöbet geçirme, epilepsi, denge saglayamama, başını tutamama vs.
Tas0525 nazalex genetik test sonuçları ne zaman çıkıyor acaba bilginiz varmi kan aldılar genetik test yaptılar topuk kanı gibi aynı o gün sormayı unuttum ne zaman çıkar acaba
Tas0525 simseklivekalpli nöbet geçirme vs olmadı hersey normal gözüküyor sadece biberon almadı ben ona bağlıyorum Kilosunu toparlayamadı diye buyuyemedi diye dusunuyorum
Leylamoznur Tas0525 benim kızımda aynı yollardan geçti emar çekilme sebebi bıngıldak açık olsada röntgenle belli kısımlar gözüktüğü için genetik test yapılma sebebi tedbir amaçlı hani anneden babadan mı diye bizimde kafa ölcülerimiz alınmışto bizimde küçüktü
Tas0525 Leylamoznur şimdi nasıl peki baş çevresi sonradan buyudumu yada büyümesi için ne yapabilirim acaba
g5kaplumbag Tas0525 benım kıızm da aynıydı mr cekıldı ultroson cekıldı hıc bısey olmadı suan 15 aylık yasıtları ile aynı ölçüde
Tas0525 cemile161_ mrb canım henüz biz giremedik mr o zaman grip oldu o şekilde sokmak istemedim bu ay sonu inşallah gircez bakalım