Merhaba, benim de 24 aylık oğlum var ve benzer problemler yaşıyoruz. Ekran minimum düzeyde, sürekli eğitici oyunlar oynatmaya çalışıyoruz her gün parka götürüyoruz Eşim de ben de aşırı ilgiliyiz. Dün arkadaşımın 8 aylık bebeğine oyuncak fırlattı çok üzüldüm hemen psikiyatriye götürdüm. Doktor bu yaşlarda normal, çocuktan ziyade sizin tutumlarınız önemli çocuk gelişimciyle görüştüreyim sizi dedi. Adına bakmıyorsa komut almıyorsa anlamlı kelimesi yoksa o takdirde korkun dedi. Böyle hareketli olması hiperaktiflik dışında üstün zeka belirtisi de olabilirmiş. Ben doktora hiperaktif olabilir mi diye sordum kendim de hemşireyim. Hasta olduğunu düşünmüyorum olsa olsa şimarık bir çocuktur dedi