Kızlar bebeğimin bacağında birden yuvarlak kızarıklık çıktı ve orası ateş gibi yanıyor. Sonra halsizleşti ve ateşi çıkmaya başladı. İştahı yok kabus gibi 4 5 saat geçirdim çok halsiz dr una yazdık “selülit olabilir” dedi yarına kadar geçmezse getirin dedi int pek bilgi yok sizin bilginiz var mı yada başından geçen ?