pismaniye
Güzelim o ilaçlar belli dozajlarda oluyor aslında doktor içeriğine göre hazırlayıp milimide ona göre söylemiştir ya yeniden doktora ulaş ya da ilacı öyle verirsen sonuç olarak sadexe antibiyotik almış tedavi olmamış olacak.
Çünkü antibiyotik tedavisinde süre, zamanında vermek , düzenli,saatli ve gerektiği kadar vermek lazım antibiyotik zehir değil asla fakat yanlış kullanımı zehir haline getirebilir ve bebek iyileşmeyebilir