doğumundan itibaren sling kullandım. daha sonra kanguru da kullandım aparatlıydı benimki fakat becerememiştim onu 😅 bebek içinde kaybolduğu için alttan minik bi yastıkla desteklemiştim.
erkek bu arada, bir yaşına kadar neredeyse kullandım sıkıntı olmadı 👍🏼