nisakb Ben 39 um genc olmak istememin tek sebebi kızımla arkadaş gibi olabilmek
Teraziiiii tam bi zerafet burcu
annesiyavrusu_ ☺️☺️☺️
nisakb doğum günün kutlu olsuun
smytpl teşekkür ediyorumm 💓