Sessizzzz mommandboy Terramycin kullandım 4 gün sabah akşam daha sonrası sarı kantoran yağı şurup ileri geri yaptım hafif hafif yapismasin diye doktorun önerisiyle kağıt bardağı kesip koydum bir de 3 gün de banyo yaptırdım
sevilcn mommandboy triocilline kullandım beze yapışmaması için ilk üç gün sonra kantaron yağı sürdüm 30. Gün de yapışıklık olmaması ve deri görünümü alması için fucicort önerdi doktorumuz onu kullaniyorum
erdil54 Fucidin ve anestol karıştırıp kullandık bizde her bez değişiminde demişti doktor 3-4 gün o şekilde kullandık sonra iyileşmeye başlayınca ben 2kez falan sürdüm