evasmom Oğlum 17aylik, en zorlandigim dönemlerden biri 8.aydı, gece uyuturdum defalarca ağlayarak uyanirdi normalde ,akşam 9da uyuyup gece 12de uyanan bebek 12ye kadar 4-5kez uyanirdi o ay,, dis de etkiliyor olabilir, kendim için dişçiye gittiginde gece bagisijlik daha çok düştüğü için gece ağrı artar uykudan bile uyandirabilir dedi bebeklerde de durum böyle olabilir,, gececek bebeğinizin durumu ama bu dönem biraz yıpratıcı, sabır