Kızlar ben dört gün önce doğum yaptım. İlk iki gün sütüm hiç yoktu. Dün ve bu gün az da olsa geldi. Ama sütüm böyle olmasına rağmen memelerim aşırı büyüdü canımı ağrıtacak derecede. Meme başları da büyüdü çok şişti. Hem süt az hem meme böyle anlamadım gitti. Ne yapacağım bilemedim. Cuma doktora gideceğiz sorarım o vakit. Ama aranızda böyle bir şey yaşayan var mı? Yaşayıp da nasıl çözüm buldunuz yardımcı olur musunuz