kuzeyselin anladım, bugün çocuk doktoru izne ayrıldığı için alerji bölümüne sıra actiramadim, kadın doğum doktoru başhekim onunla görüştüm ama o da açamam dedi bir de 6 aydan önce testte yapmıyorlar mama da vermiyorlar dedi bu doğrumu . Sütüm de ciddi bı azalma var üç gündür diyet yapıyorum ama mecburen normal mama da veriyorum iki öğün falan diyetin pek bir anlamı kalmiyo ama yine de yapıyorum.