semraece Kızlar kızım bugün aşı oldu öğlen, akşama kadar bir şey yoktu uyudu sakindi. Akşam ağlamaya başladı çok ağladı sanki canı açıyor gibi. Uyumadı yeni uyudu normal mi
Btltha semraece evet evet çok normal. bizimki gündüz hiç uyumamıştı hep ağlamıştı o kadar huzursuzdu ki yavrum… gözleri artık şişmişti ağlamaktan. siz kucağınıza alın, sarılın ona. emziriyorsanız eğer emzirmeye çalışın acısını hafifletir :)
buseasss semraece olabiliyor benimde bebeğim geldikten 4 saat sonra çok ağlamıştı ben ağrısı acısı var diye calpol vermiştim hemşire de çok çok ağlarsa verebilirsin demisti
ebru3457 semraece normal canım benim kızımda hiç bi aşıda huysuzluk vs yapmadı sadece 2. Ay aşısı hariç 3 aşı birden yapıyorlar birde verem aşısı ağır benim kızım 3 gün çok huysuzdu sonra düzelmişti
Duygueda semraece Benzer durumlar yaşadım maalesef. Bu durum normal. Çok ağlatmayın ağrı kesici verin bence ve ateşine dikkat edin geçmiş olsun
gzplt Canım çok normal huysuzluk ağrı ateş yapabilir ağır bir aşı zaten korkmanı gerektiren bir durum yok
akvarium0708 Hiç tedirgin olmayın gayret normal. Benim bebeğimin gece ateşi çıktı alarm kurduk sık sık kontrol ettik sizde bir kaç gün temkinli olun. Ağrı kesici ateş düşürücü verebilirsiniz çünkü ağır bi aşı
semraece akvarium0708 amelşyat olma ihtimali var antibiyotik kullandığımız için ateş düşürücü veremiyorum maaalesef 😞 emzirerek atlatacağız artık ☺️
aryabebek473_ ebru3457 üç ayrı aşıyı ayrı ayrı dozda mı yapıyorlar çok acır canları ya ama yinede sağlık daha önemli iyisi aşılar var
ebru3457 aryabebek473_ evet canım 2 bacak 1 omuzdan 3 farklı aşı yapıyorlar o yüzden huysuz oluyorlar aslında yani ağır aşılar
semraece aryabebek473_ Benim kızım baya ağladı ilk vurdu bacağından. Ağlaması azalınca tam mızmızlanırken diğerlerini de vurdu hızlı hızlı öyle kurtuldu çocuğum el çabukluğu da önemli yavaş yavaş olsaydı oda zor
bsrhsnc semraece bebeğinizin kakasında bir değişiklik oldu mu acaba ben de aynı anda yaptırmışım sizinle ve çok sıvı ishal yapıyo resmen