4 yaşına kadar falan kıyafet aldım sonrasında hep lego aldım çünkü o yaştan sonra kıyafetleri gözü görmüyor oyuncak istiyorlar. Ama derseniz ki kıyafete ihtiyacı var o yüzden böyle tercih ediyorum mantıklı en azından beğenmezse ya da küçük gelirse değiştirebilir.
Mağazaya fişsiz gidip hediye geldi derse çocuk bölümünde değişim yapıyorlar veya hediye kartı veriyorlar yani internetten almanız bişeyi değiştirmiyor