Merhaba tecrübeli anneler fikrinizi almak istiyorum
30 aylık kızım var birde 2 aylık oğlum.ilk ay hiç sıkıntı yoktu ama son 10 gündür kızım başka çocuk gibi.hiç yapmadığı şeyleri yapıyor.yapma diyorum ağlama krizleri .kardeşini çok seviyor öpyor sarılıyor.bizde zaten alışma sürecinde diye bebeği cok göz önünde tutmuyoruz. Kıskanmasın diye herşeyi yapıyoruz.beceremedik galiba. Günün çoğu biri orada diğeri orada burada ağlıyor.vurma huyu çıktı.kendine bize vuruyor.yemek yemek istemiyor telefon istiyor.ama hiç böle bir çocuk değildi.oyunlar oynardı hep mutluydu. Kreşlerde gönderemiyorum öle bir dururmum yok . Çaresiz kaldım yetersiz hissetmek en kötü duygu.