birbebekbirkediannesi canım ben kendi bildiğim sağlıklı olan yöntemi söyleyeyim. Örneğin gündüz emzirmelerinden birini keseceksin önce birkaç gün öyle. Sonra diğerini yine birkaç gün öyle. Derken derken alıştıra alıştıra gündüz emmesini bitireceksin. En sona gece kalacak ve onu da yerine sevdiği bir şeyi teklif ederek mesela nedir muz yemeyi mi seviyor oğlum/kızım meme yok ama istersen sana muz verebilirim, su içelim mi?? Gibi gibi şeylerle geçiştirmeye çalışacaksın. Tabii ki ilk başlarda kolay olmayacak işler çok çığrından çıkıyorsa devreye babanın girmesi lazım sen diyeceksin ki meme yok annecim artık büyüdün bak muzu yiyebilirsin/suyu içebilirsin ve tekrar uykuya geçebiliriz gibi gibi söyleyip yanından ayrılacaksın çünkü seni gördükçe memeyi hatırlayacak ve bu eziyet. Baba artık arabayla gezmeye mi çıkarır veya hali hazırda kullandığı bir yöntem varsa onu devreye sokacak. Böyle böyle 4-5 günde alışıyorlarmış yani kabulleniyorlarmış diyeyim. Biraz uzun oluyor böyle ama bildiğim kadarıyla sağlıklı olan bu.