Kızlar oğlum çok sesli ve bağırarak konuşuyor önceleri hep evdeydik ve bana normal geliyordu sosyalleşmeye diğer çocuklarla bir araya gelince farkettim bağırarak yüksek sesli konuşuyor oyunlarını bile sessiz oynayamaz normalde de sürekli konuşan bir çocuk zaten ama yüksek sesle 😑