aspanda merak etmeyin iki bebeğim var biri 3.5 aylık biri 1.5 yaşında ikisi de o aylarda ellerini keşfettiği , alkışlama öğrendiği için öyle yapıyorlardı. Sosyal medyanın bize algısı maalesef. Ama tv izletirseniz otizm olmasa bile çocukta otizm belirtileri olabilir ilerleyen zamanlarda. Bırakın eviniz pis olsun yemeği evde yapmayın dışarda yiyin ya da makarna yiyin