edasrbk merhabalar. Benim de oğlum 34 aylık yani 3 yaşına girmesine 2 ayımız kaldı. Sizin çocuğunuzdan küçük, konuşuyor ama yaşıtlarına göre geri gibi geliyor bana, etrafımızda yaşıtı hiç yok gerçi ama sosyal medyadan falan görüyorum işte onunla yaşıt çocukları. Konuşmamız şu şekilde, bazı harfleri telaffuz edemiyor, S harfini söyleyemiyor mesela “nasıl” demek yerine “nanıı” diyor. Ben nasıl yapayım diyecek mesela “ben nanıı yaapp” . Geçen akşam duştan çıkınca aynanın buhar olduğunu farketti bu aynaya ne olmuş diyecek ama “bu ayna nee ooll” şeklinde diyor. Bu akşam ilk kez şaka yaptım dedi “yaka yaapp” diye 😅 yani ben tüm söylediklerini anlıyorum tabi bazen anlayamıyorum ama etrafımızda ki insanlar anane babanne dede vs çok anlamıyor bu sefer sürekli ne dedi bu şimdi falan diyorlar sinir oluyorum. Bende doktorumuza danışıp bi dil terapistine götürmek için 3 yaşını doldurmasını bekliyorum . Siz ya da konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yazarsa bende çok memnun olurum. Yani uzun uzun cümleler kuruyor rahatça 5 6 kelimelik cümleler mesela ama dediğim gibi fiilleri şahıs ekleri ile kullanamıyor yapıcam edicem falan değil de ben yap ben gel ben git mesela. Ben geldimm diyor yeni yeni. Sen diyemiyor yen diyor mesela top yerine gop gibi gibi…