Anne-olmak 13 aylık bebeğim bebek arabasında durmuyor artık Acaba diyorum baston bebek arabası alsam mı? Hem daha pratik olur Eğer önerdiğiniz bir baston bebek arabası varsa paylaşırsanız çok sevinirim Özellikle kolay sürülür olması benim için çok önemli
Hiilyuss Anne-olmak baston tipi chicco ohlala kullanıyorum dogdugundan beri hafif sürüsü kolay bir bak üstersen baston sayılmayabilir ama çok hafifi
Annegibi2006 Anne-olmak baston değil ama kabin boy prego easy fold modeli var çok güzel çok hafif tek elle kapanıyor küçücük kalıyor hafifte