winchestera 4 ay atagindan biri de biziz asla biberon emzik almıyor bebeğim, uzmanlar ısrarcı olmayın zorlamyin almıyorsa diyor , gece uyku bolunuyor bir dakika zor aldığı 5 emzikten biri var onu bende gece bazen deniyorum ama nafile canm ya eskiye göre azda olsa emiyor ama uykuya dalmak bu atak döneminde bizde işe yaramadı inşallah sizde yarar, gündüz vermeyin gece uykusunda deneyin isterseniz