motherisbackk Good_mother evim genelde 22-24 arasında gidip geliyor ben incecik bi pijama takımı üstüne 1 tog giydiriyorum
Minmini Good_mother owli müthiş bu konuda pahalı biraz ama zaten artık çoğu şey yüksek fiyatlı. Ben henüz giydirmeye başlamadım yattığı oda 24 derece zıbın üstü pamuklu pijama ile yatırıyorum. İyice kış olunca duruma göre bakıcam bu evimizde ilk kışımız olacak ısınma durumuna göre bakarım.
minikpandam-_- Good_mother çift yönlü pazen şeklinde uyku tulumumuz. 1.2 toga karşılık geliyormuş evim 21-24 arası değişiyor. Şimdi 21 lerde kalorifer henüz yanmadı.tshirt şort var içinde. Yanınca 22-24 arası oluyor. Zıbın üzerine uyku tulumu gidiyorum o zaman yeterli oluyor terletmiyor
motherisbackk Good_mother e bebekten aldım ben. Hayır üşümüyor aksine terliyor ve rahatsız olup uyanıyor😂
Minmini motherisbackk şimdi onu soracaktım 1 tog içine bi şey giydirmeseniz de olur 22-24 derece ise 🙊
Bereninannesii34 Ben önce 2 tog aldım, eve gelip yıkayınca aşırı ağır ve kalın olduğunu anladım, sonra 1 tog aldım. Çok soğuklarda 2 tog giydireceğim, normal kışın yatarken de 1 tog olanı. Şu an ev soğuk olmadığı için sadece pijama takımı ile yatırıyorum.
Good_mother Arkadaşlar ben size göre sıcağı daha çok seviyorum herhalde. Ilık havalarda 1 tog giydirdim altına da pijama. Şuan 2 tog altına pijama çünkü oğlum yerde yatıyor ve kıştan daha soguk geliyor baba kalorifer yanmadigi için. Bizim ev 24 derece civarında oluyor. 21 derece baya serin nasıl usumuyor bebislere
Dedektifgadget Good_mother 1 tog Trendyol Sare baby kids uyku tulumu aldım terletmiyor kızım çok terleyen bir bebek
melisaugtr Good_mother ev 22-23 arası değişiyor. Ben LCW’dan 0.5 , birde 1.6 olanı aldım. Şuan yarım kollu zıbın ile 0.5 tog yeterli geliyor 🤌🏻🤗
1woramy_ Biz kidze markasının 1.5 tog olanını kullanıyoruz altına bişey giydirmesende olur ama ana yüreği ince zıbın penye pijama giydiriyorum geçen kışı böyle atlattık terleme asla yapıyor bu arada ürünleri mükemmel
eddaa1 Good_mother evimiz 19-22 derece arası değişiyor kidzee 1.5 tog kullanıyorum uzun kollu çıtçıtlı ve ince bir pijama altı giydiriyorum altına
Good_mother arzu2901 arzu2901 ben de aldım ondan mevsim geçişlerinde giydiriyorum kış için ince geldi bize