Annesivekizi bence satmayın, oğlum diş çıkarma döneminde ellerini emdiği için elleri kıpkırmızı oldı çatladı. Ellerini ağzına gözüne sürdüğü için başka krem kullanamıyorum lansinoh sürüyorum ellerine (doktorumuz da bunu önerdi). Yine de siz bilirsiniz ama bence evinizde dursun. Ha bi de şöyle bi durum olmuştu dişi ilk çıktığında meme ucumu ısırdı baya yara oldu onu da lansinoh iyileştirdi. Elinizin altında dursun derim. 🥰