Kızlar ben eylülün 20sinde hasta oldum ve doğum kontrol hapına başladım sağlık ocağındaki hemşiremin önerisiyle o reglim 5 gün sürdü 2 hafta sonra tekrsr hasta oldum ve tam 9 gündür reglim devam ediyor hemde kanama azalmadan devam ediyor başına gelen oldu mu hapı bıraktım ama korkmaya başladım 🤣🤦🏼♀️