ayaarenn 4 ölçek çok fazla 21 günlük bebek için , 30 veya 60lık verin ama emzirme sonrası , mama verdikten yarım saat sonra yine emzirmeye çalışın , ben sık sık emzirdim sürekli mama takviyesi de yaptım ama şimdiye kadar asla 120 bile vermedim 1 ölçek 30 ml . 2 ölçek 60 ml . Bebeğim 2aylık