Serum fizyolojik ile yıkayın burnunu öyle açılır anca aspiratorle çekmekle olmuyor ben 5 ml sıkıyorum her deliğe baya mukoza çıkıyor şok oluyoruz sonra rahatlıyor çocuk hava verebilirsiniz bir de ben ıhlamur limon verdim ve bol su yeni atlattık biz de