Ygtdlny Arkadaşlar üç aylık bir oğlum var ve cinsel iliskide geri çekilme yontemiyle korunuyordum geçen ay bir hafta erken adet oldum şimdi ise iki gün gecikti çok stres oldum sizce hamilelik durumum var mıdır
Rumeysa_arya4 Ygtdlny Ygtdlny Hızlı test al o hemen gösteriyor ama inşaallah öyle bir durum yoktur eğer hamile değilsen regl olduğun gibi bence gidip sipral taktırmalısın işini şansa birakma
aysebb Ygtdlny Düzensizlik olması çok normal doğum sonrası birde emziriyor iseniz emzirdiğiniz sürece yaklaşık 18 aya kadar düzensizlik olabilir. Siz içiniz rahat etmesi açısından test yapabilirsiniz ama böylede bir durum var yani bilginiz olsun
haticerva06 Ygtdlny belkide değilsindir yinede içini ferah tut daha yeni doğum yapmışsın adet düzensizliği normal ben 4,5 aydır olmuyorum
Alev_Nehir Ygtdlny bende o sekılde korunuyorum hamıle kalmaktan da korktugum oluyo ama bence hamıle degılsındır cunku ılk zamanlar cok duzensız hasta olunuyor eskiden gunu hıc sasmazdı kızım 2 yasında arada hala gecıkmeler oluyor ama emzırmeden kaynaklı oldugu söylenıyor ne kadar dogruysa
Ygtdlny Alev_Nehir ben çok korkuyorum geçen ayda erken oldum ama iki gün olur normaldir diye avutuyorum kendimi
biroglanannesii1 Doğumdan sonra regli düzensizliği normaldir. Ama geri çekilme korunma değildir. Testte gebe çıkmazsaniz iyi bir korunma yöntemi tercih edin.
sezennkz Ygtdlny bende öyle korundum bir kaç kez fakat sonra prezervatif kullanmaya başladık ama ben zaten doğumdan sonra adet olmadım bebeğim 2 aylık olabilir mi böyle bir şey
Ygtdlny sezennkz bilmiyorum ama çok tedirginim ben bir test yaptım silik pozitif ardından dört tane yaptım négatif çıktı