Arkadaşlar bebeğim son 15 gündür geceleri beni mahvetmiş durumda. Bana ne önerirsiniz? Bu durum geçecek mi? Alt dişleri çıktı hemen peşine üst dişi patladı sanırım diğeride patlıcak o yüzden geceleri çok sıkıntı yaşıyoruz. Gündüz hiç bir sorun yok gayet mutlu keyfi yerinde ama gece uykuya yatırınca buna bişeyler olmaya başladı. Her zaman yaptığımı yapıyorım 8 olunca emzirip yatırmaya çalışıyorum ama memeyi bırakıp beşiğine koyduğum an çığlık atmaya başlıyor yada uyudu hemen diyelim yarım saat sonra başlıyor ağlaması emzrip tekrar yatağına koyuyorum yine başlıyo ağlamaya döngü böyle gece boyunca devam ediyor. Kesintisiz 2 saat uykuya hasret kaldım diyebilirim. Neden böyle olur? Tetagil verdiğim halde böyle. calpol verdiğim halde böyle napıcağımı şaşmış durumdayım. Kesintisiz uykuya hasret kaldım gerçekten bu durum geçicek mi napmam lazım bana bi akıl verin lütfen 🙏🏻