Sevgili anneler 21 aylık bir oğlum var ve gerçekten hiç bir şey yediremiyorum ona ek gıdaya başladığımızdan beri hiç bir zaman sevmedi yemek yemeyi her yolu denedim blw de yaptım zamanında kendi kendine hiç bir şey yemiyor zaten ama benim uzattığımı da yemez oldu artık buraya şu an bunu gerçekten ağlayarak yazıyorum ne yapacağımı bilmiyorum aç bırakıyorum yemiyor güzellikle yaklaşıyorum olmuyor ne yapsam olduramıyorum başına gelip bunu aşabilen var mı acaba ne olur bana da bir fikir verin