İyi akşamlar. 2 ay 1 haftalık bir oğlum var. 5 günlükten sonra hep bı ağlama krizlerine giriyor. Uyuduğu 10 dk sürmez. Hep bı bağırma, ağlama da değil. Sadece bağırıyor. Zorlaaa emzirdim bu zamana kadar bir kaç defa emer sonra bırakır ağlamaya başlar, bu döngü haline gelmişti. Bir tek gece rahat emiyor. Biberon deneyeyim dedim belki biberonda rahat emer dedim herşeye razıydım ama biberona alıştı bu sefer de beni emmiyor. Buna da hadi eyvallah herşeyi geçtim yeterki beslensin. Ama bu ağlama, bağırmalarına ne yaptıysam olmadı. Kucakta gezdiriyorum o bile fayda etmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu 2 ay sanki 2 yıl gibi geliyor bana öyle yorgun uykusuzum. Bir ben değil,ailem de dayanamayacak hale geldi. 3-4 kişi zor sakinleştiriyorum. Bunları yazarken bile ağlıyor…
Bana birisi bir şey desin geçecek mi? Niye ağlıyor bu kadar?
Bir oğlum daha var ona da yetmeye çalışıyorum ama kafamın içi doldu, yankılanıyor artık ağlama sesleri ile…