elfgokce Ne yapmalıyım. 39 dan bu kadar düştü ateşi. Ateşi 38 ama vücudu ateşi var gibi değil soğuk. Elleri ayakları daha soğuk
abidikgubudikisler elfgokce ateş çok yükseldiğinde el ayaklar aşırı soğur zaten. Serum takmak falan çok zor olur, damarlar kaybolur neredeyse. 3 aylıkken oğlum böyle ateşlenmişti 2 hemşireyle el ayaklarını ısıtıp öyle damar yolu açmışlardı 🥺 çok geçmiş olsun
YgmrDru elfgokce ateş iyice şiddetlencegi zaman vücut savunmaya gecerken el ayak buz gibi oluyo ama siz vücudu soguk diyosunuz ozaman farklı sanırımm gecmiş olsun 🙏
alpsmother_ elfgokce eğer vücudu soğuksa iç ateşi yüksektir ve Allah korusun havale geçiriyorlar böyle bence hemen acile gidin