Hurremsultan54 benim oğlum 9ay 10günlük.emiyor ve ek gıda alıyor ama dediğiniz gibi çok az yiyor.mesela dün dogru duzgun bir sey yemedi hep memede olmak istedi.daha disi yok.ben ona bağliyorum .kilosu da önden gidiyordu emerken.suan da 10,7kg.74cm.Gecen aydan bu aya 300gr almış
mesela eline aldığı yiyecekleri asla ağzına götürmez.Sofrada ben de babası da gayet istahlı yiyoruz gösteriyoruz ama elindekileri parcalar atar.ama diş kaşımak için başka şeyleri ağzına götürüyor.benim de çok canım sıkılıyor ama sabrediyor ve bunun geçici bir süreç olduğunu kendi kendime tekrarlıyorum.acta kalsa öyle bayıla bayıla yemiyor.yedjklerini agzinda tutuyor.bu mama sandalyesinde daha cok oturmasina sebep oluyor ama mama sandalyesinde de çok sıkılıyor.oturmak istemiyor.oyuncakla oyalanmıyor ağlıyor.yani tam kafayı yemelik ama geçecek geçecek diye avutuyorum kendimi :)Önüne maması gelince kendi elleriyle ağzına yüzüne bulasa bulasa yiyen çocuk görünce çok imreniyorum :((