Diyet yapıyorum ancak kalori sayıyorum ve makro değerlere de dikkat edityorum. 1 haftadır kabızım incir yedim chia tükettim kuru kayısı tükettim düzenli kefir içtim , zeytinyağı denedim asla çare yok. Son olarak probiyotik siparişi verdim ama karnım da bende patlayacak gibiyim. Var mı çaresi ?