Kızlar ben 2 buçuk ay önce ikinci sezaryen oldum kanama 30 gün sürdü oda yarım yamalak oldu. Hala regl olmadım. İilk sezaryen 56 gün kanama oldu ama bitisinde hemen regl olmuştum bu neden böyle oldu anlamdım genel ortalamaya bakmak istiyorum ne zman regl oldunuz